Otse põhisisu juurde

Kuidas hooldan mina oma näonahka?

 

Tihti küsitakse minu käest kuidas mina hooldan oma näonahka, mis tooteid ma kasutan ning kuidas mul üldse punne pole.
Kui ma nüüd ausalt ütlen, siis tegelikult ei ole ma üldse see inimene, kes jõuaks iga õhtu oma nägu korralikult puhastada, kreemitada jne...
Kuna ma olen siiski alles 14. aastane, ei kanna ma koolipäevadel meiki ega ka alati nädalavahetustel. Oleme ausad, kes jõuaks iga hommik kell 7 endale full glammi teha, päris tüütu, kas pole?

Paljud inimesed arvavad, et ma kannan igapäevaselt meiki ja ütleme nii, et nad arvavad, et mitte vähe        Kuid tegelikuses pole see tõsi. Nagu ma varasemalt juba mainisin ei kanna ma põhimõtteliselt üldse meiki ja, kui kannan siis ainult nädalavahetustel või üritustel.
Nendel päevadel mil ma olen meiki kandnud, hooldan alati õhtul oma nahka väga hoolikalt ning üritan viimsegi mustuse/meigijäänuse maha pesta.

Ma usun, et näonahk on ka seotud tugevalt geenidega, näiteks minu peres kui ka suguvõsas on kõigil väga hea näonahk ning tänu sellele on ka minul väga vedanud.

TOOTED MIDA MINA KASUTAN: 

1. Garnier Advanced Cleansing Exfobrusher

Selle toote ostsin ma täiesti uupi, ma ei teadnud, kas see on hea, kas see töötab jne... Kuna mul sai just eelmine näopesugeel otsa, oli mul ruttu uut vaja ning otsustasin selle kasuks. 
Selle toote puhul meeldis mulle kohe alguses hari, millega on tohutult mõnus nahalt meiki maha "hõõruda", ta jätab naha värskeks ning siidiseks. Samuti puhastab poorid ja ennetab akne teket. 
Lugesin ka, et see on suurepärane toode noorele nahale nii, et minu puhul on see tõesti super. Soovitan! 

2. Sothys Vitality Lotion

Ma arvan, et see on minu kõige kõige lemmikum näohooldustoode, mida olen kunagi üldse kasutanud, ausalt! 
Ma olin seda toodet väga pikalt soovinud ning, kuna mul oli hiljuti sünnipäev, sain ma selle oma sõbrannalt kingituseks. Te ei kujuta ette, kui happy ma olin, kuna see oli ikkagi minu esimene Sothysśe toode, hehe.
Mina kasutan seda toonikuna, enne öö/päevakreemi peale kandmist.                                                   Ta eemaldab nahalt mustuse- ja meigijäägid ning jätab naha mõnusalt siledaks.
I really love it!!

3. Biotherm Aquasource Rich Cream

Kuna minu nahk on eriti talvisel ajal väga kuiv, siis pean vähemalt üks kord päevas oma nägu kreemitama. Ma ütlen ausalt, ma olen tohutult palju erinevaid näokreeme kasutanud ning erinevate firmade poolt ja alati on olnud mingi miinus, kas on olnud liiga kreemine, liiga paks, et oli raske näole peale kanda või ei niisutanud piisavalt.
Kuid nüüd ma usun, et olen leidnud oma lemmiku - Biotherm Aquasource Rich Cream.
Kõik, mida ühe kreemi juures soovida on seal olemas ja, mis kõige tähtsam -  jätab naha mega mega pehmeks.

4. Lush Mask Of Magnaminty - Face And Body Mask

Maski üritan ma teha vähemalt üks kord nädalas, aga on ka selliseid nädalaid, kus mul on hullupööra kiire või lihtsalt ununeb. 
Aga minu kõige lemmikum mask läbi aegade on Lush-i Mask Of Magnaminty!! Mul peaks see hetkel teine purk olema ja tõesti, kes proovinud veel pole, siis soovitan kindlalt!
Tal on mõnus piparmündi lõhn ning jätab naha värskeks ja siidiseks.


Kellel on näonahaga suuremad probleemid soovitan kindlasti kasutada teepuuõli. Mina kasutan seda alati, kui näen, et mingi punn peaks tulema. Aitab mega kiiresti ja on kindlalt worth it.

Ja see ongi kõik, mida mina kasutan oma näo hooldamiseks. Kõik tooted on kõigile lihtsasti kättesaadavad nii, et kes leidis mingi toote, mis meeldib saate seda ilusti ka endale osta.


Milline on Teie nahahooldus? Kuidas oma punnikestest võitu saate?










Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kuidas ma leidsin tee blogisse?

Hei! Olen taas leidnud tee blogimaailma ning nüüd loodetavasti jäädavalt. Kes mind on kauem jälginud, kas siis Instagramis, Youtubes peaksid teadma, et olen ka varasemalt blogiga tegelenud, kuigi mitte väga kaua. Põhjus on tegelikult väga lihtne, ma ei teadnud isegi mida ma tahan või mida teha soovisin.  Jah, ilu/fashion teemad on mind alati huvitanud, kuid samas polnud see päris see, mida soovisin. Aga new year, new me nagu öeldakse, siis otsustasin blogiga ikka jätkata, sest mulle meeldib kirjutada, jagada oma mõtteid, avaldada arvamust, rääkida erinevatest asjadest jne... Nagu näha tegin täiesti uue blogi lehe, sest minuarust oli eelmine leht kuidagi keeruline ja mitte päris see, mida oleks soovinud. Blogger.ee tundus juba alguses kodusem ja kuidagi alustuseks parem. :) Kes minust esimest korda kuuleb, siis väike lühitutvustus minust - Minu nimi on Lisella Beatrice Kirjutaja, ma olen 14 aastat vana ning käin 7. klassis. Tegelen mitmete erinevate sotsiaalmeedia platvormideg